tisdag 14 juni 2011

Utrensning= Tradera!

Vilket berg av kläder jag har gått igenom, och det är bara barnens. Får lite smått ångest över hur mycket pengar man har lagt på det.. wojne wojne. Men visst, sen har de fått mycket också. Men nu har jag gjort som följande, jag har delat in allt om fyra. Sånt som ska skänkas, sparas, säljas, och lite som var tvunget att kastas :-(
Men vilken befrielse!
I dessa påsar ligger typ så kallade färdiga "klädpaket", det tog mig en hel dag att sätta ihop småpaketen så att den som köper det, kan mixa och matcha som de vill. Bra va!? :-) (Det är bara tjejens kläder som jag har gjort det med, lillkillens ta vi tag i en annan dag när lusten faller på igen)
Vissa plagg kommer jag att sakna, men va fasen! Man kan ju inte spara på allt! Vilket jag tydligen hade gjort!
Nu finns allt på Tradera!
Klirr klirr i semesterkassan, förhoppningsvis...
Andrar grejer ska ut på Blocket...


Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)