onsdag 6 juli 2011

OH MY...

GOD! Säger jag bara!
Ja, ja, det är ingen mening att hänga läpp för detta, jag blir inte bättre för det! Vissa har jag givit ett smärre chock andra ett gott skratt. Vissa kommer att tänka på en Tv serie som gick på sena 80-talet... vilket faktiskt stämmer!
Vad är det då som har hänt, tja... tydligen är det en virus infektion som satt i halsen, har typ vandrat som en förskylning och satte småningom bo i mina ögon! Enligt min läkare... som också fick ett gott skratt. :-)
Ja, jag kan inget annat en skratta åt det, det är liksom skrattretande... typ. ;-)
Så sammanfattningsvis så ser jag ut som om jag har fått en massiv allergisk reaktion kombinerat med en taskig botox!
Vilken TV serie?
Denna! Minns ni den? Och då är det inte Linda Hamliton jag är lik! 
Såklart att jag inte lägger in en bild på mig själv, vill bespara er den chocken! 
Dessutom skulle ni sluta läsa denna blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)