söndag 30 oktober 2011

Tidig julklapp

Jag kunde inte hålla mig längre! Så det blev en tidig julklapp till mig själv nu i veckan, och nu ikväll har jag plockat upp den! Sååååå nice ritplatta med touch, me so happy! :-)
Jag har haft en ritplatta tidigare, men jag kände att den hade gjort sitt. Sitter man vi datorn och redigera mycket så är en ritplatta ett måste!
Kolla in skönheten, så ljuvlig! Får inte nog! Så leeeeeeeen att smeka! MMMmmmm! Pennan känns så ljuvlig i min hand! Ups, förlåt! Jag vet inte vad som flög i mig! ;-)
Vilket fall som helst, grym platta!
Cheers

1 kommentar:

  1. Ohlala, en sån fin och rolig liten pryl. En sån kanske man skulle önska sig i julklapp...

    Tack för dina rosor på min blogg! :)

    Solong...

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)