tisdag 25 oktober 2011

USA

Jag vet att jag har lovat lite USA bilder, de kommer snart. Ibland tar man så mycket bilder så man får ibland avsmak av att!... typ.. äsch ni vet vad jag menar. Vi tog ca 1400 bilder så det är lite att gå igenom, och en del som också ska kastas! Det fina med DIGITAL kamera, knäpp så många bilder du kan, så du nästan trilla av stolen! Kasta lätt det du inte vill ha! :-D
På min "tid" fick man vara sparsam med sina bilder, en 24 rullers eller en 36 rullers. Sen kunde det ta en månad eller två innan man än fick se något resultat utav dem.
När jag tar en bild så springer ungarna fram, "mamma få se, blev det bra"? Kanske jag istället skulle säga, "vet ej vi får vänta en månad och se"... ;-)
Detta inlägg blev ett typiskt "icke så vettigt" inlägg! ;-)
Men ni får en bild från Hollywood, med mig tramsandes med en halloween hatt så länge! ;-) 
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)