måndag 26 december 2011

Helgen som var!

Vilken helg!
Och nu var den över, ja den bara fes och försvann.
Helgen har innehållit Julfirande, och kalasfirande och jobb på det! Man lyckas klämma in det mesta under helgen.
Jag blir även så glad när jag ser att ni har varit "inne" och "hälsat på", även om ni inte har lämnat några kommentarer så värmer det ändå! Att ni har tagit er tiden nu under jul helgen! Pöss på er!
Själv har jag knappt hunnit in på Fejjan och kollat! ... ja, jag sa nästan ;-) Men så mycket mer har jag inte hunnit! Men nu sitter man åter vid datorn, tömma kameran efter julhelgen. Se om det är något som blev bra! Det nalkas ju nyår, då måste kameran vara redo! ;-)
Nja... Kulan blev ju bra i alla fall! ;-)

Skulle faktiskt kunna tänka mig att kasta ut granen (eller i vårt fall packa ner den) igen, jul känslan inföll sig aldrig riktigt ändå! (skyller allt på snön)! Jo mellan 15.00-16.00 fanns den, känslan alltså (Kalle Anka ni vet)!
Skulle gärna vilja höra hur er jul har varit! :-D
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)