fredag 9 december 2011

Inte godhet?! Hur menar de?

USA i all ära, men detta är ju riktigt sjukt!
Hörde på radion häromdagen om att en 7åring hade blivit avstängd från skolan i två dagar för sexuella trakasserier! Vet ni vad han hade gjort?! Håll i er!
Han hade sagt till sin lärare att hon var söt! Söt?! söt?! SÖT?!
Hur i helskotta tänkte de här?! Hur menar de? Hur förklarar man för en 7åring att det är fel att ge sin lärare en komplimang, så därför får du inte gå i skolan på två dagar, du måste straffas för detta?! Det skulle jag vilja veta!!
Jag fostrar mina barn att vara artiga, säga snälla saker till vänner, och lärare (vilket de faktiskt är duktiga på)! Så hade vi bott i USA så hade helt klart min son blivit avstängd från skolan... tja vad ska vi säga, på livstid kanske!
Så du Fröken lilla, du tror inte att denna lilla kille sa att han tyckte att du var söt, av sin godhet?! För det gjorde i alla fall vår allas Emil i Lönneberga!


Det är tur att Emil inte bor i USA, han hade nog ALDRIG fått komma tillbaka till skolan igen!

Springer ni på mig... ja, då får ni helt klart säga att jag är söt, för jag skulle bara bli glad! Jag skulle aldrig komma på tanken att stämma er för det!
Pöss på er alla SÖTINGAR!!!!
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)