söndag 5 februari 2012

Alla gör det tydligen!

varför ska inte jag, ha ett litet yttrande om vår kära mello igår.
Mello igår, vad ska man säga.... ja det var ju helt klart rätt låt som vann och gick vidare direkt, men mina känslor om Flinkarn, Oh my god! Som Moniker sjöng! En mer plågad människa får man nog leta efter, så koncentrerad så jag trodde att ögonen skulle trilla ut. På tal om trilla ut så var jag nog inte den enda som var rädd att Loreens tuttar skulle trilla ut! Men outfiten har nog genom gått ett flertal så-att-tuttarna-inte-trilla-ut-tester innan showen! Men det är ju så det ska vara! Det ska finnas lite utav varje i Mello... som en Bridge-påse. Det fanns faktiskt de som jag också tyckte var betydligt värre än Flinkarn... typ lite som de där choklad över dragna russinen, yörk! Ingen hit! 

Men jag kan tryggt luta mig tillbaka i soffan de närmaste lördagarna, för jag har en STARK känsla att Loreen tar hem hela kalaset! Vi ses Baku Loreen... eller jag ser dig från min Tv soffa! ;-)
 Foto: Scanpix
Bild lånad från nätet 
Cheers

2 kommentarer:

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)