onsdag 15 februari 2012

Äntligen!

Blev så glad när jag slog upp tidningen idag. Äntligen är "bollen i rullning"!
Det finns ett stort förening liv i vårt samhälle, men inga hall-tider! Tycker det är VERKLIGEN SORGLIGT! Finns mycket intresse för aktiviteter, men det är svårt att förverkliga dem om man inte ha tillgång till hall-tider/lokaler. Sen å andra sidan så får vi inte glömma bort att ge oss alla en klapp på axeln, av vi är jäfla duktiga på att idrotta/hålla i gång i vår VACKRA by!
Jag har själv pratat med denna Mikael och lagt fram mitt önskemål angående b-hallen, och han har lovat att han skulle skriva en motion! Kan inte fatta att han äntligen har gjort den nu! Skulle kunna kyssa honom!!!... typ! ;-)
Men jag har ju lite andra "önskemål" angående denna"rivning", jag hoppas att få vara med på detta tåget... om tåget lämnar stationen vill säga!


Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)