lördag 31 mars 2012

En vår i hälsans tecken!

Japp, det är slogan inför vårens tre föreläsning som kommunen anordnar gratis för kommunens anställda. Som hälsoinspiratör på arbetsplatsen så fick vi erbjudande och vara med att anordna aktiviteter runt denna kväll. Var inget svårt val, klart att man skulle vara med och hjälpa till, fixa och dona! :-) Fick tillfälle att ta med mig mina grejer och information om vår förening, och prata om min älskade Power Box. Tycker nog att vår kväll gick super duper bra! kändes så gött att få prata och illustrera vad det är vi syssla med på boxen, munnen gick som om jag hade mundiarré, men är ju så om man brinner för något! Efteråt var det som om jag fick black out, knappt minns vad jag hade sagt! ;-)

Hade lite rekvisita med mig, ett litet bildspel på min grymma boxare!

Det kom även ut en skriftlig inbjudan till alla arbetsplatser, ser ni vilken som är med på bilden? Precis moi! Jag i de svarta kläderna (bilden är tagen i samband med Väckelsångloppet) Som tack för vår fina insats och engagemang så fick vi detta fina armband! Tycker det var jätte fint,  Love Live Give, från Miss Dee!
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)