söndag 24 juni 2012

Kul!

Vad kul att jag fick lite reaktioner på mitt förra inlägg! Och att det faktiskt finns de som inte tycker som jag?! ;-)
Visst är knapparna bra? Ni kan vara helt lugna, ni är helt anonyma när ni klickar på dem!
Jag hoppas att jag inte klev med för stora och tunga fötter på vissa tår! ;-) Men jag ska erkänna, att jag har ju undrat liiite, vem som tycker att jag inte har något hjärta...

Jag hoppas att ni har haft en underbar helg i midsommar! Det har vi haft, lugn och kanske inte riktigt vad man hade räknat med. Vi lånade min broders hus, så att barnen kunde få bada lite in hans härliga uppvärmda pool... regnet kom men det bekom dem inte. :-)
Tänkte först köra övernattning och hela paketet, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, då jag fick rycka in och jobba heeela midsommarhelgen pga personal brist. Jag som gick och skröt om att jag var ledig hela långa sköna helgen, men men så blev det inte. Äsch jag hänger inte läpp för det! :-)

har den första veckan passerat, för den första gruppen som gick på semester, tycker lite synd om dem att det inte har haft så mycket soldagar. Jag hoppas att det kommer för deras skull, de är verkligen värda det... ALLA är vi värda en härlig Svensk sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)