tisdag 30 oktober 2012

Aloha!

Äsch, jag vet. Jag har fortfarande inte tömt kameran! Jag är lat! Jag finner mig mer att mobilblogga nu för tiden, jag hoppas att ni tycker det är ok? Annars är jag rädd att det kanske inte blir av alls!!! Ni vet två barnamor, med lysande karriär (garv), kanske inte riktigt men ni vet vad jag menar, hinna med vardagen och allt dess innehåll HALLELUJA för mobilen!!! ;-)

Här kommer en bild på mig, från bilen, på väg till Hawaii paaaarty! ;-) Visst passar jag i den svarta peruken? Kanske man skulle färga håret svart?...I think NOT! Men det är ju alltid kul att kunna variera lite, ha ha ha! Ha gott alla där ute!
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)