söndag 17 november 2013

Blogga eller inte blogga?

Det har ju gått en tid sedan jag bloggade sist, om jag har lagt av helt? Vet inte?
Det är ju ett skötebarn som man inte riktigt vill släppa, men att tiden/lust inte alltid finns där att blogga. Vad ska jag blogga om?
Visst det händer saker i min vardag, men kanske inte riktigt det som ni vill ta del av...
Det som kretsar mycket nu i min vardag/fritid är träning... träning, träning och åter träning.
Läser jag något, shoppar jag något, så är det om träning. Vill ni läsa om sådant?
Klart att det händer andra saker också, eller har jag gått och blivit tråkig på sistone? Hm?...

Så vad säger ni? Ska jag fortsätta att blogga? Vad vill läsa? Vad vill ni se? :-)


Cheers mates

3 kommentarer:

  1. Klart du ska blogga..
    Det vanliga livet är väldigt intressant.. och träningen :) :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Självklart så röstar jag på fortsättning!!
    Men det är ju upp till dig...jag tappade suget på att blogga. Men det är roligt att läsa!! :)

    Även som läsare så är det kul att läsa kommentarerna på olika inlägg. Vilket många är dåliga med. Jag blev glad när jag fick kommentarer på min blogg, då därför vill jag glädja andra med att skiva tillbaka!!

    Jag hoppas på en fortsättning av din blogg, för du är en bra inspirationskälla!! :)
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, JAG tycker du ska fortsätta! Jag vill se inspirerande träningsbilder, mer av ditt hem, och sånt därn´t du vet haha
    Ha det så bra, kram Lotte♥

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)