torsdag 20 november 2008

Cocktail Party

Hur ska man summera helgen... helt underbart rolig! Jag måste tacka er tjejer för en helt underbar kväll utan er hade den inte blivit av! Jag kände att det var en välbehövlig kväll, jag hoppas att alla hade lika rolig som jag!! Love you girls!!!!

Ja vad var det nu som hände denna kväll då? Jag kan ju inte redogöra vad som hände de rum som jag inte befann mig i... Men på agendan för kvällen var självförsvar, som min svägerska Michaéla stod för. Skulle också har varit mode men blev dock inte det. Senare, naturligtvis Sing star! Jag kan ju villigt erkänna att jag sjunger hellre än bra! Kanske de flesta gör det? No comments...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)