torsdag 20 november 2008

Ett skratt för mig själv

Ja, ett gott skratt ska för länga livet säger de... Jag förlängde mitt liv idag på ett par minuter säkert, i min bil när jag jobbade.
Ett litet internt skämt. Men de som följer en annan blogg vet precis vad jag pratar om... hi hi...
Jo, jag satt i bilen och lyssnar på Adam och Gry ( i största mån jag kan), då Gry berättar om denna Hemglass bilen som kommer. Hon var upprörd över dess tider den infinner sig på deras gata... halv nio på kvällen (en torsdag)!! Då typ alla barn ligger och sover och bli väckta av detta skränade bil tjut. Eller man ligger i sin soffa och försöker bara mysa på kvällen och ta det allmänt lugnt! Jag tyckte detta lät jätte bekant, ha ha ha.

-Så min kära vän, du är inte ensam där ute med detta problem!
Men så vitt jag vet så hade hon inga planer på att förgöra glass bilen! ;-)


Jag har inget problem med det, så här långt kör aldrig glass bilen ändå... men det hade faktiskt varit trevligt... så skicka ut han till oss... eller? Man kanske ska vara försiktig med vad man
önskar sig...



Trallallallalalallalalalaaaa

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)