lördag 27 december 2008

Årets match

Idag kl 13.00 händer det! Årets viktigaste match kommer att spelas!!! Blod svett och tårar, vinna är eller försvinna!!!

... Nä, skojar bara. Vi är en bunt med tjejer som ska lirar lite basket för skojs skull, jag är ingen basket tjej men jag gillar allt som har med lag sport att göra. Gick någorlunda bra sist vi spelade, men är orolig att det inte kommer att gå lika bra denna gången, och då syftar jag på konditionen... suck.
Har inte blivit så mycket träning under jul helgen... suck igen. Man ser riktigt fram emot en D-tox efter jul och nyår ;-)

Nähä nu måste jag packa kläder ska vara där om en halv timme. Önska mig lycka till!

1 kommentar:

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)