lördag 13 december 2008

Vinterland= pulka åkande

Idag har jag och barnen varit ute hela dagen i snön, och nu efter en tallrik spagetti så ligger de pall på soffan, tror faktiskt att de sover
( hjälp! Klockan är bara 16.00)

Vi har skottat snö, vi har åkt pulka på flera olika ställen i trädgården, jag har dessutom hunnit städa min bil ( någorlunda i alla fall, bör ses över en gång till), vi gjorde en snögubbe som inte riktigt ville som vi ville... suck.
Vi gjorde en snölykta som jag tror har rasat redan, hm måste ut och ta kort på den innan den försvinner.
Hunnit pynta ute lite med granris och diverse grejer. Vi gjorde snö änglar, rättare sagt barnen gjorde. Jag tog kort och filmade dem, man vet ju aldrig när denna snön försvinner, vill föreviga det.


Oscars ängel


Agnes ängel

Visst är de fina!Mina små änglar!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)