söndag 15 februari 2009

Lite sliten efter nyårs firande...

Lite sliten känner jag mig, var på nyårs fest igår! Ja nu tror ni nog att det har slagit slint i huvudet för oss. Men häng kvar så ska jag förklara...
Som ni kanske minns i ett tidigare inlägg så berättade jag hur vår nyårsafton tedde sig, och minns ni inte det så kan ni scrolla ner och läsa det inlägget igen, för att få en lite repetition... En nyårsafton som fick ett abrupt avslut, den så kallade vinter kräksjukan orsakad av calicivirus som ger häftiga kräkningar och diarré slog till.
Kvällen var helt underbar fördrink, middag och efterrätt allt var jätte gott, ja vi hade tom raketer och champagne, allt för att återskapa nyårsafton igen. Men ska man vara noga med det så skulle brorsan inte får vara med, han låg hemma i vinter kräksjukan! Nä jag skojar bara! Nu fick alla en andra chans igen, och vet ni vad som är så bra med det?! Ha ha, jag kan börja om med mitt nyårslöfte igen! HA ha ha Och jag tror att jag har hitta ett bra nyårs löfte i år, men det skriver jag om i ett annat inlägg. ;-)

Idag ska lill killen på barn kalas, spiderman kalas! Så jag får väl ta och förbereda lite kläder, slå in presenten så man inte står där i sista minuten sen...

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)