tisdag 17 februari 2009

Lite vardags lyx

Lite vardags lyx för mig när man kommer i från jobbet, lite blogg läsande, en god kopp espresso, två utav min favo inredningstidningar. All lyx strax innan man ska ställa sig och laga middag, kanske jag ska spara den ena tidningen till efter middagen? Jo det gör jag.
Jag vill också passa på att TACKA alla blogg skrivare! Utan er hade jag inte haft något att läsa!! Så hur skulle jag klara mig?! ;-) Skämt åsido, jag gillar verkligen att läsa er. Jag har några av er som jag gärna skulle vilja lägga till i min blogg/länka lista. Men till er hör jag av mig snart om det! :-) Min tillåtelse har ni om ni skulle vilja länka mig ;-) Ja jag försöker vara lite blygsam om det hi hi ;-) Men det är så himla kul när man ser att ni har varit inne och läst mig.
Ha det så gott i vinter vädret, nu ska jag göra ugnsbakad falokåv= falukorv.


Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)