tisdag 10 mars 2009

Födelsedag

Detta med födelsedagar tycker jag är roligt och spännande! För så här kan det vara ibland, vissa år när jag fyller år så är det knappt så att min sambo kommer ihåg min födelsedag, och sen kan det komma en födelsedag då vi ska göra jätte mycket- som denna. Ja, vad gjorde jag nu på min födelsedag? Jo, vi åkte till stan och där blev det shopping, efter det så blev det bowling. Vem tror ni vann? JO JAG!! Jag är så bäst, aha aha oyeah!
Efter den goda segern så blev det middag, hungrig efter en sådan... Vi skulle också ha hunnit med en bio, men vi sa att det kanske vi kunde ta till helgen istället, vi kan ju inte skämma bort mig så mycket, på en och samma dag ;-)
Jag kommer att fira mig med familj och släkt om någon vecka eller så, nu har vi bara tapetsering kvar, och det hoppas jag på kommer att gå relativt fort. Säger jag nu ja...
Är det någon som har ett bra mat tips? Känns som jag har bjudit på allt som jag har i mitt "register", vill ha något nytt till släkten. Vi är ju rätt så många, 15-20 personer. Så man vill ju att det ska vara enkelt också.
Grattis till Lill-Babs som också fyller den 9 mars......och till Barbie

Cheers
(bilder lånade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)