torsdag 12 mars 2009

Trevligt som vanligt

Vilken härlig dag idag! Vädret har ju varit helt underbart! Och så tittar man ut nu... suck. Kl är snart 22.00 och det faller fortfarande små flingor till marken, vackert, men... Jag tror jag talar för alla när jag säger: NU VILL VI HAR VÅR!
Visst hade man lite vår känslor idag när solen sken så underbart, det var nästa så att jag ville hem och städa/tvätta bilen... ja, jag sa nästan...
Men min eftermiddag bar sin väg mot Madde & Co (så bilen får vänta till en annan dag), en härlig inplanerad eftermiddags fika med barnen. Det blev en lång fika, vi kom 13.30 tiden och åkte vi ca 18.15 tiden. Tiden går fort när man har roligt, och det har vi alltid hos Persson! Det är alltid spännande att komma hem till dem, det är alltid något nytt och roligt de har gjort i hemmet. Jag tycker du ska börja blogga vännen!
Du är så påhittig! Dela med dig av dina inrednings idéer, va inte snål! ;-)

Titta vilka vackra tulpaner jag fick av henne! Jag älskar tulpaner, det är det som är fördelen med
att fylla år i Mars, när tulpaner är som finast.




Tack Madde för de vackra tulpanerna!
...och fikat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)