söndag 1 mars 2009

I renoveringens tecken

Vad denna helgen har gått fort! Har inte hunnit läsa er bloggar heller, så fort jag har skrivit mitt inlägg här i kväll så ska jag läsa dem, SPÄNNANDE!

Ja, denna helgen har gått i renoveringen tecken. Kommit en bit på vägen när det gäller alla väggarna, så snart är alla gips skivorna uppe. Vi borrat fram en "väg" där nästa uttag för centraldammsugaren, har bara ett uttag och det finns i köket, så det räcker tyvärr inte så långt.
Med det nya kommer så kommer det att täcka överallt utom källaren, JIPPI! Ser fram emot att städa! (Å det kommer jag att få äta upp senare att jag har sagt).
Tapet röstningen är över och den randiga vann med 63% mot den med medaljong som fick 39 % röster.
Men läs detta kära läsare, ni kommer att tycka vi är jätte konstiga.
Vi har varit och kollat på mer tapeter helgen, vi bli alltså inte kloka på detta! Vi har lyckats blanda in en annan tapet nu! En annan randig! Vi får se, i morgon ska det tas ett beslut och det är morgon vi ska beställa alla rullarna. Det blir en del rullar, ca 20 rullar. Skulle vi ångra oss så blir det en del att tapetsera om, så det är inget man känner att man skulle vilja göra om... så ofta i alla fall.
Men för visso så vill man ju alltid har förändring... ;-)
I morgon får ni besked om vad som har blivit bestämt...

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)