måndag 2 mars 2009

Inge bra..

Färdig tränad för i kväll, har duschat, ätit lite flingor och är nu redo för CSI. Ruskigt bra serie...
På tal om mindre bra. Jag och Jocke lyckades se två filmer i helgen och det mina vänner hör inte till vanligheten. Vi såg Yes Man och Rallybrudar, men till stor besvikelse så var de inge bra. Inte någon av dem, visst de var väl roliga i emellan åt. Men det var så längesen man såg någon riktigt bra. Kan ni rekommendera någon?
Jag tänkte att jag skulle titta på Seven pounds, hört att den är bra. Har även hört att man lipar en hel del i den också,så då vill jag välja en bra dag för att titta på den.
Vissa dagar är det humor dagar, andra drama dagar, andra romantik etc...

CSI kallar...

Cheers

1 kommentar:

  1. Såg oxå Yes man hade sina bra stunder,men de andra m carey är mkt bättre...Själv är vi inne på Greys nu,slukar säsong efter säsong:)

    Ulrika

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)