måndag 30 mars 2009

Trött efter helgen

Att man kan vara så här trött... Kan det vara "vårtröttheten" som folk pratar om att man kan få?... Jag vet inte, trött är jag i alla fall. Få ta och köpa lite rosen rot, så jag kommer på fötter igen.
Har jobbat denna helgen så det känns bra att ha den gjord nu, så då är det bara två helger till nästa. Men helgen har gått himla fort ändå, på lördagen så var vi alla på 35-års fest hos Jockes kusin (hon som gifte sig förra helgen), jätte trevlig. God mat/dricka och gott sällskap, alltid en bra kombination för att det ska bli en lyckad fest. Barnen lekte jätte bra så bara det gjorde kvällen till en lyckad sådan.

Söndagen så var jag och Oscar och tittade på Anki & Pytte, jätte mysigt. Hon är jätte duktig måste jag säga. Barnen gillade henne jätte mycket (ja, vi vuxna också för den delen). Det var längesen jag och Oscar gjorde något, bara han och jag. Agnes var för lite för att följa med om ni undrar, det var en ålders gräns på det. Om hon kommer nästa år, då får Agnes följa med.

Nu har jag precis kommit hem från sonens gympa, medans han var där så passade jag på att gå och hälsa på en kär vän som jag inte har pratat med länge. Alltid trevligt att träffas och prata lite.

Men nu är det dags för mig att göra mig redo för min gympa, åhhhh jag är så trött! Men jag vet att det kommer att kännas bättre efteråt.

Cheers

1 kommentar:

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)