tisdag 31 mars 2009

En bra dag, trots...

Idag har varit en bra dag, om jag bort ser från att jag höll på att bli nerprejad från vägen. Vissa människor borde inte sitta bakom en ratt. Nästa gång jag träffar denna människa så ska jag berätta att vi la om till höger trafik 1967, den 3 september. Nu gick det bra och danskarna fick behålla sin brevlåda intakt. Men brevlådan hade nog en "nära döden upplevelse", och jag lade min på tuten men jag tror inte människa fattade att jag vart förbannad. Detta kan jag ju också berätta för er att detta var inte första gången, det är ju därför man blir förbannad. Så nog om det.

Besiktat bilen idag, utan anmärkning, YES!
Jobbat idag, utan anmärkning, YES!

körde en premiär på min gamla löpa runda på 8,5 km, den gick också jätte bra. Jag blev riktigt förvånad över mig själv att jag fixade det, men det gjorde jag- en klapp på min axlen. Och många fler rundor ska det bli nu när våren kommer!!
När jag kom hem från min runda så var hela familjen ute, och då passade vi på att städa ut carporten för nästa vecka kommer våra nya fönster till TV rum och hall.


Nu måste jag sluta för nu börjar snart Desperate Housewifes, som jag följer slaviskt!!

Cheers

1 kommentar:

  1. SV; Tack, de får nog vara såhär. är ju alltid lite roligare & vara lite ljusare framåt vår & sommaren.

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)