onsdag 25 mars 2009

What to do?

Idag är jag ledig för att jag jobbade kvällen igår, och solen lyser lika härligt idag också. Men man blir åter lurad på solen för det var jätte kallt ute idag , blåser! Jag var ute och hämtade ved, elda upp lite sköna brasor i hemmet så det är riktigt skönt att gå hemma idag. Har precis ätit lite frukost, grova smörgåsar, och så fick dille på att jag skulle göra en smoothie, med blåbär, hallon, banan. Jätte gott och så enkelt!
Så vad ska man hitta på sin lediga dag då? Jag vet att jag i alla fall behöver ta ett bus här i köket, för det brukar ha en tendens att se ut som "kom och hjälp mig att dö" efter frukosten. Men sen då, efter det? Vill inte städa, för det gör man ju varje dag ändå... hm vi får se vad som händer...





MMMmmmm vad brasan värmer gott...









Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)