måndag 13 juli 2009

Dagar som gått

Igår så tog vi barnen och körde till Växjö, LEO`S Lekland. Lyckat för barnen, det var som de gick på speed. Men oj så kul vi hade tillsammans, jag kände mig gammal när vi satt i bilen på väg hem, kroppen värkte så in i bomben efter allt krypande och klättrande. Och några kilon bör man nog tappa så man inte riksera att fasta i någon lekgång nästa tillfälle vi besöker leo´s.
På vägen hem gjordes ett depå stopp hos morfar, där bjöds det på kaffe med dopp och en trevlig prat stund.

Idag har det spenderats tid återigen i trädgården, gräsmattan frästes åter igen (tredje gången), har gjutit ner flaggstångs-fästet på dess nya plats i trädgården. Jag har tvättat och skrubbat den, så den är vit och fin till den dagen den ska resas. Det känns som om alla pussel bitarna börjar hamna på rätt plats när det gäller trädgården, men som min sambo brukar säga:
- "Än är det mycket kvar"!
Då brukar jag snabbt kontra med -"är glaset halvtomt eller halvfullt"! Vad skulle ni säga? Halvfullt eller halvtomt?

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)