onsdag 15 juli 2009

Jobbe dag

Idag var det den första jobbdagen efter semester, gick över förväntan bra, ingen ångest. Jag jobbar rätt så korta dagar så man har mycket kvar utav dagen när man kommer hem. Så det är inte försent att åka iväg och bada eller så, jag har möjligheter att flexa ibland.
Hör och häpna, jag var en av de första på plats idag på jobbet, det tror jag både är första och sista gången! Saken var den att jag hade hört att dagis är hopslaget, så barnen skulle vara på samma ställe. Men osäker som jag var, så tänkte jag att det är bäst att vara tidigt ute ifall de inte ska vara det, så jag har tiden att köra Oscar till sin förskola. Men gud så skönt det var att köra båda barnen till samma dagis, inte mycket till stress. Detta resulterade till att jag och Åsa (en annan två barns mamma/jobba kompis) var på jobbet först av ALLA! Kryss i taket!
Som jag sa: första och sista gången. :-)

Ikväll och i morgon kväll är det Cirkus här i byn, överväger om vi ska gå. Barnen vill men jag är väl inte så pigg på det, vi får ser vilket vi gör...

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)