onsdag 9 september 2009

Efterlysning

Efterlyser en golvkandelaber, jag behöver er hjälp! Men kruxet är att jag vill ha en i guld/mässing och INTE i silver. Det finns verkligen jätte mycket i silver, svart och vitt. Det är jätte fint men i dagsläget är det guld/mässing som gäller!
Förr vet jag att att Hemtex hade, och jag min dumma nöt till smålänning köpte inte den då, då det också fanns ett tillfälle då jag kunde fått den för 500 spänn!!!
Åh jag blir så arg på mig själv!! Och nu finns den inte kvar!

Men jag ska testa att ringa runt lite och höra med butiker runt om i landet, håll tummarna!

Bilden är lånad från näten, och klickarna du på den, så
kommer du till den sidan som jag lånade den av.
Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)