tisdag 8 september 2009

Trapp beskymmer

Ja, det är ett löjligt problem med tanke på vad som händer runt omkring i världen, tarpp beskymmer, tssii.
Jag har börjat måla trapp-panelen-väggen och det har väl blivit sådär bra antar jag. Men jag har varit nog med att kvistlacka och grunda, sen kändes det lite som att den färgen som jag senare målade inte lovade vad den skulle. Men, men nu är det gjort. Vårt nya bekymmer blir att bygga in trappen, för trappen har i dagsläget ribbor som sträcker sig från golv till tak och det går även en trapp ner till källaren. Jag vill då bygga in detta så man slipper se källaren och sen sätta upp en dörr, tapetserar och måla lite till, jag kanske ska tillägga att allt är i furu. Så trappen vill jag har fixad så fort som möjligt! :-D
Ni får hålla er tillgodo med dessa vackra trappor, som jag skulle göra vad som helst för att ha få.

(Bilderna är lånade från olika ställen på nätet, ej mina)

Bilder på vår trapp får ni senare i ett så kallat före & efter inlägg!

Cheers

1 kommentar:

  1. Samma här...Väntar på att vår trappa någonsin ska bli fin!!!Den är det första man ser när man kommer in i vår hall o den är anskrämlig i nuläget!;/usch!men snart...kanske den kan få bli fin!

    Kram U

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)