söndag 7 mars 2010

Helgen som var

Ja, som jag skrev tidigare så skulle det bli en händelserik helg, här kommer bilder från vad som hände på lördag kvällen.
Tidigare på dagen så stod jag på mässa och sålde personlarm, i alla äran för den internationella kvinnodagen (som är på måndag). Jätte trevlig mässa men massor av kvinnliga utställare och många kvinnliga besökare, jodå en och en annan karl hängde på.
Kvällen bjöd på god mat och härlig underhållning -vinprovning och Linedance (karl i den snygga rosa skjortan med den läckra fransvästen till... NOT!) Roligt var det, och jag var jätte nöjd. Fick ett mat recept ner kladdat på sånghäftet (typiskt oss tjejer) som vi måste testa, skulle tydligen vara väldigt gott och enkelt att tillaga, sånt gillar vi!
Nu ska vi till kyrkan, Agnes ska få sin Barnens Bibel. Cheers

1 kommentar:

  1. Jaha och där insåg jag att jag missade att gå till kyrkan med Alex igår :-p

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)