måndag 8 mars 2010

Kyrkan

Här kommer lite bilder från när vi var i kyrkan igår, Agnes hon var så duktig och lyssnade på när prästen läste en bok om vänner. Vågade sen gå fram själv och få sin bibel, väl tillbaka i kyrkobänken så kom myrorna i brallan tillbaka. ;-) Men gudstjänsten varade inte mer än 45 min, tur för småbarn föräldrar. Efter det så körde jag, Agnes och farmor på loppis/antikrunda. Är ute efter ute efter någon gammal vägglampa som jag kan ha i trappen upp. Men tyvärr så hittades ingen, men jag kom över en annan sak, till Agnes. Men det visar jag er en annan gång. ;-)
Glöm inte också att det är den internationella kvinnodagen idag!
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)