torsdag 24 juni 2010

Så mycket har hänt

Oj vad det blev långt mellan inläggen! Ja det har ju hänt en del under min frånvaro från bloggen. Jag får väl först och främst nämna att min lilla dotter har fyllt 4 år! Min lilla prinsessa! Tiden bara flyger iväg, tycker det inte var längesen hon föddes, tiden går fort när man har roligt, som de brukar säga!
Hon fick mycket fina presenter ( bla Pippi dressen), ett stort tack till alla!
Vad har mer hänt? Jo, det har ju så klart varit examen också, mycket rolig fest med god mat och trevligt sällskap. Sen har vi även avverkat en 80års fest, även där grymt god mat och trevliga människor, lite nya ansikten, vilket alltid är roligt.
Jag har också haft det stora nöjet att få vara delaktig, som frivillig hjälpare, på en STOR klassfest som hölls i parken. Det var riktigt skojigt, om det blir en ny sådan nästa år, så ställer jag gäääärna upp igen!

Imorgon är det midsommar och den spendera vi hos min bror och hans fru, vi blir ett glatt gäng på ca 15 pers. Poolen har faktiskt hunnit bli klar så det får nog blir ett dopp i den, så jag har inget att klaga på.

Ha en underbar midsommarafton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)