tisdag 7 september 2010

Tisdags Tema

var det tisdag och veckans tema är sötsaker. Detta tema skulle ju inte vara så svårt för mig att fixa, men efter att kollat i dator efter lite sötsaker-bilder, sånt som är ätbart vill säga. Så var det inte lätt... hur kan det komma sig? Jag äter ju ständigt sötsaker, borde finnas någon bild! hmmm? AHHHHAAA! Trumvirvel...
JAG HINNER INTE TA NÅGRA BILDER! Jag hugger i direkt! Finns ingen chans att hinna med att ta någon bild! Japp då har vi löst det mysterium.
Denna goda kladdkaka har kära svärmor bakat, så här fick jag snällt sitta ner och vänta till alla hade satt sig till bords, och då hann jag ta en bild, he he he.
Fler härliga sötsaker hittar ni här!

Cheers

5 kommentarer:

  1. Supersnyggt fotograferat på något som ser supergott ut.

    Tufft!

    Tack/Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Oj, gott! Snyggt fotat, snygg vinkel.

    SvaraRadera
  3. Härligt foto på kakan - ser gott ut!!

    SvaraRadera
  4. Mums! Vad mycket gott jag har fått se :)

    SvaraRadera
  5. Har kikat runt på MÅNGA av dina bilder, superfina!
    Är så sugen att gå en kurd i fotografering, och ännu mer sugen blev jag nu!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)