söndag 24 oktober 2010

USA

Ja, det är ju så att jag inte kan erkänna att jag är lite smått avis på min bror och hans fru som åkte till USA tidigt i lördags, jag hade mer än gärna velat följa med. Det hade varit så kul att ta med sig sin familj på en resa dit, tar dem dit där jag en gång har bott (Florida). Men vi får väl se, man är ju inte gjord av pengar... men man kan ju alltid drömma!
Jag har beställt Pop Tarts! Sååå goda så man smäller av! Jag har hittat i Sverige men inte med chokladsmak dock. (En av alla laster man fick over there)
Klicka på bilden så kommer ni till hemsidan och se deras hav hav pop tarts, mi lajk ö lott!

Cheers

2 kommentarer:

  1. Några laster måste man väl få unna sig....Du tränar så flitigt oxå;)Så kräng du;)Ser gottigt ut!

    U

    SvaraRadera
  2. Mmmm poptarts o Capt'n crunch peanutbutter cereal! Vilken frukost!! Sockerspeedad hela dagen, men guuuuu så gott!!!! Kram.

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)