måndag 22 november 2010

Tillfälligt...

Ja, det har väl blivit ett tillfälligt avbrott utan att det egentligen har varit något planerat sådant. Tiden bara far iväg, och det är roligt att man har fått lite påvisining om att man är saknad! Och jag saknar er!! Har kollat min statistikräknare, och det är så jag har får tårar i ögonen! Ni är verkligen inne och kolla i bloggen, trots att jag själv har lyst med min frånvaro, men nu ska det nog bli andra bullar, ÅH LUSSEBULLAR! Snart dags för det kära vänner, jädrar i havet vad tiden går fort. Julklappar? Jo, några har jag inhandlat på nätet och fler lär det väl bli! ;-)
Ses/ höres snart igen... Jo, jag lovar!

Cheer

2 kommentarer:

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)