torsdag 19 januari 2012

Revenge

En mycket spännande serie! Avsnitt nr två är ikväll och det missar jag inte för allt smör i Småland. Ni som kanske missade första avsnittet, har chansen att titta på det här!
Men för guds skulle missa inte mer sen!
 En serie helt i min smak, var längesen man följde något bra och spännande sedan Prison Break, förutom Desperate Housewives Det ÄR genom tidernas bästa serier! Vi kanske ska göra en lista över tidernas bästa TV serier?! Har ni någon favvo?
Ska jag även ta tillfället i akt och erkänna att jag följer Hem till gården! Jag hoppas att ni läsare inte tappar förtroendet helt för mig nu! ;-) ha ha!
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)