onsdag 18 januari 2012

Lexington

Tänk att man kan bli så glad över ett par handdukar! Jag har sagt att när baddrummet är fixat, så ska jag köpa mig nya handdukar, Lexington handdukar!
Men i detta fallet behövde jag inte vänta så länge! Svärmor  hade så smart snappat upp det jag hade sagt, och passade på att köpa dessa "snyggingar" lagom till julklapp!
Tycker att färgvalet hon gjorde var perfekt, då vårt hem går i vitt och mörk ek/brunt, det ska vara  som en röd tråd genom hemmet! ;-)


Har ni något som ni längtar efter att få köpa? Men tänker att: Inte ännu, detta måste fixas först innan vi kan köpa detta!
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)