fredag 9 mars 2012

Födelsedag

Det är 35.e året på rak som jag fyller år! Det ni! En trevlig tradition som medför mycket festligheter! :-) Paket, god mat och dricka i trevligt sällskap, skratt och sång... (ellör?)
En trevlig sammankomst om man säger så, men allt det där får vänta lite, först blir det jobb.
Sen när det är avklarat så drar familjen in till stan, äter ute, bowla, dra en rulle på bio kanske? Ja vi får se vad som händer... jag ska i alla fall shoppa lite först... det är ju trots allt min födelsedag idag! Hur det än blir så blir den toppen, jag spendera den ju med min familj! <3
Imorgon kommer resten av den "tjocka"! ;-)

Cheers

4 kommentarer:

  1. GRATTIS på födelsedagen!!

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen. Hoppas du vann bowlingen=)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Anna-Maria! :)
    Hoppas du haft en toppendag!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)