torsdag 2 augusti 2012

KAFFE

Nu!!
Jisses vad trött man var när man klev upp idag! Sambon var uppe tidigare än mig och var och handlade nybakade frallor, "d ä najs d"!
Jag är lite inne på att om jag ska sticka till gymmet efter denna kopp kaffe? Har varit lika flitig och duktig här hemma, som på gymmet. Man vill ju inte stanna upp nu när man har "flåset" uppe! ;-)

Hör inte så mycket av er läsare? Gör inget, men glöm INTE de fiffiga knapparna (blir så glad när ni använder dem) ;-)
Jag önskar er en fortsatt trevlig dag... snart är det helg igen! ;-)

2 kommentarer:

  1. Du har väl skickat in anmälan till den 18:e
    Skickade min idag.. sista chansen söndag annars.
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjamensan! Det roliga va att jag tänkte skriva och påminna dig! Ha ha!
      Cheers :-)

      Radera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)