lördag 4 augusti 2012

Vilken insats!

Lisa Norén, jag säger bara WOW!
Följde trithlon från start till mål, satt som klistrad i två timmar!!!!
Låg bland de 20 i början, kom upp ur vattnet och höll sig kvar i "ledargruppen" (topp 20)! Sen hände något som gör att jag hamnar mer utanför soffan än i soffan! Hon dumpar cykeln och på med löparskorna, hon lägger sig som 2:a!!!!
Ligger i topp i löpningen hela tiden, när hon vid sista km spurta! Sida vid sida med Schweizaren... mål foto... Lisa vinner SILVER!!! Vid detta laget satt jag inte kvar i soffan!
Ska jag erkänna så fällde jag några glädjetårar, och gåshud över hela min kropp! OS ❤
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)