tisdag 26 februari 2013

Min skapare!

Fäsen vad gött! Trots att min fot kan go to hell så har träningen gått himla bra, jag är taggad när det gäller min träning, känner motivation, har rutin.  Ska bara få till det med bättre kost, så kanske det kommer att ge ÄNNU mer resultat, för i dagsläget så äter jag precis det jag vill... kanske inte alltid så bra. Men mat för mig är inte bara bränsle, det är en livsnjutning. Sitta/stå vid ett bord äta gott, dricka gott, ja ni vet. Ja jag vet att det finns någon där ute som läser detta och sätter sina groddar i halsen och tycker att man VISST kan äta GOD och hälsosam mat. Klart att man kan och det säger jag inte emot, men nu snackar vi liksom gå all in på en lördag kväll (tom en annan vardag kväll) med 200g chokladkaka (som för övrig bara är till mig), lösgodis, den fetaste potatisgratängen med den fetaste såsen till, japp så gör vi en lördag typ! GO ALL IN! ;-)

Tillbaka till träningen.
Måndagens träning var utan desslike euforisk! Jag lyckades med bedriften att klämma in fyra träningspass! Japp ni läste rätt, fyra pass! Känner mig dock lite mör, men det är bara en känsla som jag älskar... på mitt lilla egna sadistiska sätt. ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)