måndag 25 februari 2013

Sportlovs vecka

Oj vilken vecka det har varit! Känner mig som världens bästa mamma efter denna! jag lovade inlägg om vad det var vi skulle syssla med, men tiden rann bara iväg och vips så var den veckan slut!
Så vad har vi sysslat med då? Jo, pulkaåkning (som ni tidigare såg/läste), badat (glömde dock att ta några kort, bhuhu) bowlat, kan tillägga att tjejerna vann mot killarna, Ojä ojä, aha aha! Väldigt pedagogiskt av mig... Sen anordnades det en idrottsdag då man fick prova på lite olika saker i gympahallen, bandy, fotboll, cirkus, dans och gymnastik. Mycket uppskattad vecka från mina barn, så mitt samvete är nu vitt som snö, typ. Men det "fläckas" väl snart ner för att man jobbar någon annan lovvecka, eller tills dess att man är en "skit" mamma för att man inte fick den där saken i affären, ja ja vad är en bal på slottet.
Jag är dessutom VÄLDIGT nöjd med att jag har filmat hela veckan aktiviteter, ska försöka "skärpa" till mig på den fronten, och filma mer utav vardagen.
Hoppas att ni har haft en underbar sportlovs vecka! :-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)