måndag 24 november 2008

Min lillebror

Som jag berättade i ett tidigare inlägg så lottade vi om vilka vilka vi skulle handla julklapp till, vi kom fram till att det skulle inte vara hemligt... Så här kommer det: Min käre lillebror!
Nja fast han är ju inte så liten längre. Han är ju större mig, men inte äldre!
Han är så tacksam att handla till, det ska bli så roligt. Det som är roligt är att han är sambo, så det ska bli något i hennes tycke och smak också ;-) Innan kunde man bara handla till honom, men nu kan man ju handla till deras gemensamma hem. Nja jag ska inte säga mer, de kanske är här inne och läser i bland, jag vet inte. Får hålla sig till julafton...












(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)