fredag 9 januari 2009

Ordning på kaoset

Hej
Ursäkta att jag inte ha skrivit på ett par dagar, får lite dåligt samvete. Man blir så himla glad när man ser att ni har "tittat in" hos mig, jag blir så rörd!
Jag har jobbat så mycket och sen har det varit fullt upp med annat, men jag lovar jag har hört datorn ropat på mig flera gånger att jag måste komma och kladda på den lite.

Nu ska ni få se, nu har jag fått min kalender som jag har beställ, så nu ska det väl bli ordning och reda på kaoset igen. Har varit utan ett par veckor och jag blir jätte handikappad om jag inte kan skriva upp i den, jag skriver allt. Jag har fyra personer som jag måste hålla koll på och det är inte alltid lätt utan en kalender. Titta vad fin den är!
Man kan välja helt vilken färg man vill, jag var tråkig och valde svart. Först var jag inne på rosa eller röd. Sen kan du välja precis vad du vill som ska stå på framsidan, sen kan du välja hur du vill att utformningen ska se ut inuti. Gå gärna in på Personligalmanacka.se och kolla själva, jag är jätte nöjd.



Cheers

1 kommentar:

  1. Jag var allt lite nervös innan, men min tog bara 10 minuter sen var det över. Gjorde inte alls så ont som jag förväntade mig.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)