måndag 9 februari 2009

1 Månad !

Jaha då har man precis kommit hem från tränings passet, jobbigt som vanligt. Kanske lite extra med tanke på min onda hals, aj aj aj. Ja, jag vet att man inte ska träna när man är sjuk, förkylningen vill ju inte heller ge med sig, men det är ju så kul!!!
Men man mår redan bättre efter en varm skön dusch, sen soffan med varm kopp te.
Te gör susen...

Idag är det bara en månad till jag fyller år, ni ska alla få min önskelista snart ;-)
Jag och Lill-Babs fyller år på samma dag, härlig kvinna det!
Skriv gärna en kommentar om ni delar födelsedag med någon kändis ;-) Måste googla och se om jag delar den med någon annan kändis också?

Nu kokar te vattnet, måste rusa och soffan kallar, CSI börjar också snart!

Cheers

1 kommentar:

  1. De va ingen jag kände till som fyller år på min stora dag! Typiskt
    Men om du vill veta så fyller jag den 12 april, hela 25 år! nästan lite jämnt!

    Va kul att du hittat min blogg, jag har även börjat följa din blogg nu! Det är himmla kul att ha koll på varann=)

    Hälsa fam. ha de gott
    Kram katrin

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)