lördag 25 april 2009

Altanen

Lite pyssel på altanen, det är inte riktigt färdig för alla möblerna är inte framme. Blommor har inte blivit planterade, varit lite svårt med en hand. Men lite bilder på det som är framplockat kommer här. Ska till Tingsryd och möta min kära pappa, som på bud av mig köpt nya svarta dynor.

Denna nyckel fanns liggandes på fönsterbläcket när vi
köpte huset och jag har inte haft mage att kasta den...



Här är krokarna som jag köpte hos min syssling, som jag visade i ett tidigare inlägg. Men de fina lyktorna fick sin plats ovan den öppna spisen. Dessa glaslyktor är köpta på Mio.

Visst kommer det att bli fint med svarta dynor till de
övriga svarta detaljerna på altanen.

Ikväll står grillning på agendan i goda vänners sällskap, hoppas att vädret håller i sig. Planen är att sitta ute, så vi ska träffas lite tidigare än vanligt, för vädret och barnens skull.

Vad ska ni göra det lördag afton?

Cheers


2 kommentarer:

  1. VA!!??!!

    Grillning utan oss!!???
    Kanske en annan dag
    Ha så kul
    kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se hur det blir, vi har det bra hos Johanna krama barnen från mig

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)