tisdag 12 maj 2009

Inte helt tillförlitligt


Ja, det är inte helt tillförlitligt det här med stegräknare. Jag har nu gått min runda som jag vet är 8,2 km (för jag har mätt den med bilen en gång i tiden), men enligt min stegräknare så har jag inte gått mer än 6.4 km. Mysko...
Inte kul när man inte få in sina steg inräknade i räknaren, när man vet att man har gått så här långt.
Enligt hemsidan som jag tog informationen ifrån så skulle det gå ca 10.000 steg på 7,5 km!
Det menas att att det "fattas" en massa steg på mig. :-(
Ja, ja det ingen mening att att hänga läpp för, det viktigaste är ju att vi rör på oss! Eller hur?

Hörde att det gick bra för alla tjejer som sprang "vårruset" igår, så stolt över er! Jag vill vara med nästa år, så säg till mig när ni ska göra ett lag. Man vill inte gå miste om picknickkorgen. ;-)

2 kommentarer:

  1. Duktigt!!men var sjutton gör du av barnen..för dem släpar du inte med väl??;-)Här gav jag mig av halv 6 i morse...när barnen fortf låg i sängen m pappsen!kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Jodå jag lämnar dem ca en timme själva hemma, inga problem!...
    Nä jag skojar bara! Jag är fortfarande sjukskriven på grund av fingret, så då får jag ha barnen på dagis de schemalagda timmarna som jag skulle ha jobbat. Så när jag har lämnat dem så går jag en promenad. Skönt! Sällan man skulle ha fått den promenaden annars.

    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)